Beste kiezer

GroenLinks heeft veel te vertellen. Met uw stem hebben we ook wat te zeggen. Stem GroenLinks.

Beste kiezer,

Op 19 maart 2014 mag u stemmen voor de gemeenteraad van Bergen op Zoom. U heeft dan de kans om te kiezen voor een andere, betere politiek. Veel mensen denken dat het beter kan, GroenLinks denkt dat ook. Ik nodig u uit om de samenleving in Bergen op Zoom socialer, groener en toleranter te laten worden.

GroenLinks werkt ook in Bergen op Zoom aan een schone slimme groei van de economie. We willen dat onze gemeente duurzamer en groener wordt. Dat u meer kunt genieten van de natuur en een prachtig landschap, maar ook fijn kunt wonen en werken in onze gemeente.

Voelt u zich thuis in een gemeente waar iedereen anders mag zijn? Waarin iedereen in vrijheid leeft, zichzelf mag laten zien en rekening met anderen houdt. Op deze manier kan ieder zijn eigen talenten optimaal gebruiken en inzetten om een zelfstandig en onafhankelijk leven te leiden. Wij accepteren geen discriminatie want iedereen heeft recht op zijn eigen religie, leefstijl of seksuele voorkeur.

Peter van den Ouden

Lijsttrekker GroenLinks