Welkom!

In de gemeenteraad van Bergen op Zoom heeft GroenLinks nu twee zetels. De fractie voert kritisch en constructief oppositie vanuit onze GroenLinkse visie. Duurzaam, solidair en open, dat zijn de thema’s die voor GroenLinks belangrijk zijn.

Welkom!

Welkom op de website van GroenLinks Bergen op Zoom.

In de gemeenteraad van Bergen op Zoom heeft GroenLinks nu  twee zetels. De fractie voert kritisch en constructief oppositie vanuit onze GroenLinkse visie. Duurzaam, solidair en open, dat zijn de thema’s die voor GroenLinks belangrijk zijn. Wij streven dit na omdat een solide samenleving solidair is, met ruimte voor iedereen en waarbij zorgvuldig omgegaan wordt met natuur en milieu. Altijd laten wij dit GroenLinkse geluid horen in de gemeenteraad.

Op deze website zullen wij daar volop aandacht aan besteden. De website zal constant in ontwikkeling zijn en regelmatig zal er informatie aangevuld en ververst worden.

Wilt u nog meer weten het werk van de GroenLinks fractie in Bergen op Zoom? Aarzel dan niet om contact met mij op te nemen: pvandenouden@home.nl

Mijn mobiele nummer is: 0610301139

Peter van den Ouden